خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جشنواره فیلم وارش؛

به هنر و هنرمند اعتماد کنیم و زمینه فعالیتهای هنرمندان را فراهم نمائیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۳۰

ما معتقدیم که هنرمند با تخیل و هوشمندی اش و با خلق آثارش راه آینده را ترسیم می کند و همه ما باید به هنر و هنرمند اعتماد کنیم و زمینه فعالیتهای هنرمندان را فراهم نمائیم.

استاندار مازندران در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش و در بابل گفت: به هنر و هنرمند اعتماد کنیم و زمینه فعالیتهای هنرمندان را فراهم نمائیم.

به گزارش ایلنا، ریع فلاح جلودار، در این مراسم یاد و خاطره بزرگ فجر آفرین دوران حضرت روح الله و شهدای گرانقدر به ویژه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز مازندران که با نثار جانشان هنر فداکاری و ایثار را ترسیم کردند گرامی داشت و گفت: در آغازین روزهای ماه مبارک بهمن فصل پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و دمیدن آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بسیار خوشحالیم که شاهد برگزاری جشنواره بین المللی وارش در دیار علویان مازندران سرافراز بوده ایم.

وی افزود: ماه بهمن برای مازندران خاطره دیگری را هم در تاریخ ثبت کرده است و آنهم هنر مردم آمل در خلق حماسه سترگ ششم بهمن و مقابله با ضد انقلابها و دشمنان بوده است که معمار و معیار کبیر انقلاب در صحیفه ماندگارشان در وصیت نامه سیاسی و الهی خود از مردم آمل تشکر کردند و مقام معظم رهبری از شهر آمل به عنوان شهر هزار سنگر یادکردند.

استاندار مازندران تصریح نمود: ما معتقدیم که هنرمند با تخیل و هوشمندی اش و با خلق آثارش راه آینده را ترسیم می کند و همه ما باید به هنر و هنرمند اعتماد کنیم و زمینه فعالیتهای هنرمندان را فراهم نمائیم.

مقام عالی دولت در استان گفت: بسیار خرسندیم که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی شاهد برگزاری این رویداد فاخر فرهنگی و هنری در استان مازندران هستیم.

ربیع فلاح تاکید کرد: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه وارش فرصت مغتنمی است تا یکبار دیگر جوانان هنرمند و فرهیخته ایران با نوآوری، ارائه تجربه های تازه و فیلمهای کوتاه خلاقانه در قالب آثار هنری فاخر نقش تأثیرگذار هنر سینما را در تعالی فرهنگی جامعه به نمایش بگذارند

استاندار مازندران افزود: در عصری که دشمنان اسلام با تولید و نشر کاریکاتورهای موهن، به ساحت قدسی پیامبر اکرم تعرض می کنند، شایسته است هنرمندان عزیز از ابزار هنر برای معرفی چهره رحمانی پیامبر مهر و رحمت و شناساندن و ترویج فرهنگ دینی استفاده نمایند و به هجمه های دشمنان پاسخ دهند.

وی از حمایتهای وزیر اندیشمند فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور در جهت حمایت از توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری در مازندران تقدیر و تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز