خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان :

توانمندی زنان روستایی به رشد اقتصادی و اشتغال پایدار کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۹۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:توانمندی زنان روستایی می تواند به رشد اقتصادی و اشتغال پایدار کمک کند .

به گزارش ایلنا ، سید عماد شاهرخی در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان روستایی لرستان با بیان اینکه در دنیا ۴۰ درصد نیروی کار در بخش کشاورزی مشغول است، اظهار کرد : در کشور و استان ما با توجه به گستردگی محور کشاورزی سهم این بخش در اشتغال ۵۲ درصد است. 

وی با تاکید بر اینکه ما باید به سمت افزایش توانمندی‌های زنان روستایی گام برداریم، اظهارکرد: قطعا توانمندی زنان روستایی و عشایر می‌تواند به رشد اقتصادی و اشتغال پایدار کمک قابل توجهی کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: از طرفی با توانمندی زنان روستایی مهاجرت معکوس را خواهیم داشت، که از سکونت در حاشیه شهرها جلوگیری خواهد کرد.

شاهرخی با بیان اینکه در دنیا ۴۰ درصد نیروی کار در بخش کشاورزی مشغول است، عنوان کرد: در کشور و استان ما با توجه به گستردگی محور کشاورزی سهم این بخش در اشتغال ۵۲ درصد است.

وی تأکید کرد: هر چقدر بتوانیم صندوق خرد زنان روستایی را که با سرمایه اندک راه‌اندازی می‌شوند توسعه دهیم، قطعا به تولید و اشتغال کمک می‌کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با کمترین سرمایه می‌تواند به حوزه اقتصاد و اشتغال کمک کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز