خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اقتصادی استانداری لرستان :

مرغ فقط از طریق مراکز عرضه معین و خرده فروشی های امین توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۹۳۱

مدیر کل امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: توزیع مرغ در سطح شهرهای استان تنها از طریق مراکز عرضه ی معین و خرده فروشی های امین انجام می شود.

به گزارش ایلنا ، علی اصغر صفری راد در جلسه ی هماهنگی تنظیم و بررسی وضعیت تولید و توزیع گوشت مرغ در استان اظهار کرد: توزیع مرغ  از طریق سامانه ی بومی "کابوک" در سطح مراکز عرضه انجام می شود.

وی افزود: سامانه ی «کابوک » به گونه ای طراحی شده است که از خروجی مرغداری ها تا مراکز عرضه و حتی رسیدن به دست مصرف کنندگان را پایش می کند.

مدیر کل امور اقتصادی استاداری لرستان به افزایش کشتار مرغ در سطح استان اشاره کرد و گفت : خوشبختانه طی روزهای اخیر در هر شبانه روز بیش از 100 تن کشتار مرغ داریم که قاعدتاً باید تمامی نیازهای استان را مرتفع  کند.

وی ادامه داد: البته در مسیر توزیع و با توجه به این که قیمت مرغ در استان های همجوار از استان لرستان بالاتر است، مشکلاتی از جمله خروج مرغ از استان و کمبود در سطح شهرها به وجود آمده است.

مدیر کل امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: با این وجود و با کمک دستگاه های امنیتی خروج مرغ به خارج از استان  کنترل شده است.

صفری راد ضمن تشکر از همکاری نهادهای امنیتی در کنترل تولید و توزیع مرغ در این مدت، گفت: تلاش های شبانه روزی مسئولین ذیربط برای ایجاد ثبات بازار مرغ با قیمت مصوب همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز