خبرگزاری کار ایران

در آیین تجلیل از کارگران نمونه شرکت برق استان تهران عنوان شد؛

تلاش می کنیم برق پایداری را در تابستان تهران تأمین کنیم/ کشف و ضبط بیش از ۳۰ هزار ماینر غیرمجاز در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۱۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با تشریح برخی آمارهای صنعت برق در این شرکت، اظهارداشت: ۳۶ درصد مصرف برق در استان تهران مربوط به مشترکان صنعتی است.

به گزارش  ایلنا ، قاسم شهابی در آیین تجلیل از کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، از فعالیت ۲۸ شهرک صنعتی در این استان خبرداد و خاطرنشان کرد: بیش از ۲ میلیون و هفتصد هزار اشتراک برق هم اکنون در استان تهران فعال است.

وی تعداد پرسنل شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران را سه هزار و ۲۰۰ نفر در قالب های رسمی ، شرکتی و حجمی عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش های زیادی برای تبدیل وضعیت تعدادی از این نیروها انجام گرفته و درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با تشریح آمارهای مدنظر در سال جاری، یادآورشد: نرخ تلفات انرژی در شبکه های توزیع نیروی برق این استان باید به ۱۳ درصد برسد.

شهابی از شناسایی ۹۸۱ مرکز ماینرهای غیرمجاز در یکساله گذشته این استان خبرداد و استفاده غیرمجاز از ماینرها را نگران کننده خواند.

وی گفت: ۳۰ هزار و ۵۹۳ دستگاه ماینر که بطور غیرمجاز در شهرک های صنعتی و اماکن دیگر فعالیت داشتند کشف و ضبط شده است که البته تلاش ها در سال‌جاری برای مقابله با این پدیده ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ناوگان خودرویی این شرکت در بخش ناوگان سنگین بسیار فرسوده که نیاز به خرید و جایگزینی ناوگان جدید است.

شهابی از خرید ۴۴ دستگاه خودرو سبک ویژه بخش حوادث  و خدمات رسان به مشترکین خبرداد و یادآورشد: البته هنوز برخی اقدامات  برای تجهیز این ناوگان در حال انجام است.

وی افزود: ۳۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق استان تهران فرسوده که نیاز به تخصیص اعتبارات جهت بازسازی و تبدیل آنها به شبکه های کابلی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تاکیدکرد که برنامه های ویژه ای برای تامین برق پایدار مشترکین برق در تابستان پیش رو پیش بینی شده است.

شهابی گفت: جلسات متعددی با مشترکین صنعتی در شهرک های صنعتی استان جهت مدیریت مصرف در ساعت پیک تابستان امسال برگزار و قول همکاری در این ارتباط را داده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز