خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبرداد؛

کشف ۱۳ تن مرغ فاقد مجوز بهداشتی در رودبار

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۲۵۵

فرمانده انتظامی گیلان از توقیف ۳ دستگاه کامیونت حامل ۱۳ تن مرغ فاقد مجوز حمل در رودبار خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، سردار عزیز الله ملکی بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد ۳ دستگاه کامیونت حامل گوشت مرغ فاقد مجوز در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رودبار، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، افزود: کنترل محورهای مواصلاتی استان گیلان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی نسبت به کنترل محورهای مواصلاتی اقدام و خودروهای مورد نظر در مسیر رشت به رودبار شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۱۳ تن مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

وی از تحویل محموله‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه متهمان ۳۴، ۳۷ و ۳۸ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی تصریح کرد: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جز محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز