خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار سبزوار خبر داد؛

کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۳۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با پیگیری جدی دستگاه قضایی و شکایت رسمی اولیای دم، کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی در روزهای آینده صادر می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدعلی یاوری اظهار داشت: پرونده عاملان شهادت شهید حمیدرضا الداغی، شهید امر به معروف سبزوار به صورت ویژه در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به تلاش‌های نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی، افزود: بلافاصله پس از حادثه‌ای که منجر به شهادت شهید الداغی شد نشست شورای تامین شهرستان سبزوار برگزار و با تشکیل پرونده، دادستانی به ماجرا ورود یافت و در کمتر از ۱۰ ساعت ۲ فرد شرور مزبور دستگیر شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با همکاری نهادهای انتظامی و امنیتی شهرستان، با افرادی که پرونده شرارت داشته‌اند برخورد شده است.

یاوری افزود: طی سال‌های گذشته و با راه اندازی قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش، با راهبری دستگاه قضا و عزم و اراده دادستان و مجموعه امنیتی و اطلاعاتی، برخورد جدی با اراذل و اوباش شهر سبزوار صورت گرفته است.

شهید حمیدرضا الداغی، شامگاه هشتم اردیبهشت ماه، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، به صورت ناجوانمردانه ای از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز