خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش قروین:

معماران آینده کشور معلمان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۷۰۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از خطبه‌های نماز جمعه قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که معلمان را معماران آینده کشور معرفی کردند، گفت: بیانات گهربار رهبر انقلاب همواره راهگشای آموزش و پرورش در همه عرصه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی ضمن تبریک هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری افزود: شهید مطهری معلم قرآنی بود و با روشنگری های خود در مقابل افکار منحرف برخی ایستاد و در نهایت کور دلان و منافقان ایشان را به شهادت رساندند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از خصوصیات معلمان، امانت داری است چرا که خانواده‌ها عزیزترین داشته‌های خود را که همان فرزندان است در اختیار معلم قرار م‌ دهند.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: از آنجا که جامعه و آینده نیز در دستان دانش آموزان امروز قرار دارد بنابراین این معلم است که با امانت داری آینده را می‌سازد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی استان قزوین افزود: قزوین ۲۷۶ شهید دانش آموز و ۵۸ شهید فرهنگی را در دوران دفاع مقدس تقدیم این نظام کرده است و شهید قدرت الله چگینی از شهدای شاخص فرهنگی قزوین بزرگ مردی بود که توسط معاندین و منافقین به شهادت رسید.

این مسئول آموزشی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان تصریح کرد: شایسته سالاری و توجه به نیروهای مؤمن و متعهد از دیگر خواسته های مقام معظم رهبری بود که باید به آن توجه شود.

سیاهکالی مرادی با تاکید بر حضور نیروهای متخصص و متعهد در آموزش و پرورش افزود: ۳۶ هزار دانش آموز شهید، نشان از تلاش معلمان در تربیت نسل انقلابی و مومن بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز