خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد؛

نقش آفرینی بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت زدایی و سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۵۷۳

استاندار قزوین گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به دلیل ظرفیت بالای اقتصادی خود در بخش های سرمایه گذاری و محرومیت زدایی همواره نقش آفرین بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه در دیدار با سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اظهار کرد: استان قزوین در حوزه بنیاد مستضعفان و در ۲ بخش قابل توجه است که یک بخش مربوط به ظرفیت‌های اقتصادی منطقه می باشد که همین مساله منجر به سرمایه گذاری های قابل توجهی از سوی این نهاد و در حوزه های صنعت و کشاورزی شده است.

وی ادامه داد: بخش دیگر نیز شامل وجود برخی محرومیت‌ها در برخی از مناطق است که شاید برای بسیاری از مسئولان و مردم قابل باور نباشد ولی این مسئله وجود دارد که بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت زدایی های موجود می تواند موثر عمل کند.

اعلایی تصریح کرد: امروز تصمیماتی برای حمایت از بخش‌های مختلف محرومیت زدایی در حوزه مسکن و زیست محرومان، راه مناطق محروم و سایر موارد در سطح استان گرفته شد که امیدواریم در آینده نزدیک همه آنها منشا اثر باشد و در عین حال نیز سرمایه گذاری در طرح های توسعه‌ای بخش صنعت استان همچنان در دستور کار این نهاد باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان در خدمت مجموعه بنیاد مستضعفان قرار دارند تا رسالت‌های خود را در جهت تولید و هزینه کرد برای مردم به نحو احسن انجام دهیم و در این مسیر از هیچ گونه همکاری و هم‌افزایی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز