خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

سهم‌خواهی از آفت‌های حضور در شورا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۸۸

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: اگر نیت خدمت را کنار بگذارید اختلاف و ناهماهنگی شروع می‌شود که به دنبال آن سهم‌خواهی آغاز می‌شود؛ در واقع یکی از آفت‌های حضور در شورا سهم خواهی است، هرکسی که وارد شورا می‌شود باید منفعت طلبی را فراموش کند و منفعت شهر و روستا را در دستور کارش قرار دهد.

به گزارش ایلنا، غلامحسن اسلامی صدر در جلسه تقدیر از شوراهای اسلامی بخش مرکزی که در سالن اجتماعات عدل برگزار شد، تصریح کرد: بعد از گذشت 25 سال از عمر شورای شهر، نگاه مردم به شورا تغییر پیدا کرده است و انتظار دارند که شورای شهر، نظام اجرایی کشور را به سمت بهبود هدایت کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین افزود: عملکرد شورای روستا و شورای شهر باید قابل لمس باشد به طوری که بعد از اجرای هر پروژه و برنامه شهری مردم شهر و روستا بگویند که اگر شورا نبود این اتفاق نمی‌افتاد و خدمات به خوبی صورت نمی‌گرفت، البته این امر در شورای روستا تا حدودی اتفاق افتاده است اما در شورای شهر فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به آفت‌هایی که ممکن است گریبانگیر اعضای شورا شوند، بیان کرد: عضویت در شورا فرصت خدمت و نمایندگی است نباید تعبیر به مالکیت شود هر کسی که وارد شورا می‌شود باید هدفش خدمت به مردم باشد و شوراها محل رجوع مردم باشند و جایی‌که به مردم خدمت نشود اختلاف ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز