خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری کشور در گرگان:

درخواست‌های مراجعان طی دو هفته به آنان اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۴۵

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: دیدارهای مردمی درحال انجام است و نتیجه اولیه رسیدگی به درخواست‌های مراجعان طی دو هفته به آنان، اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنای گلستان، حجت الاسلام حکمت علی مظفری گفت: تعدادی از متقاضیان درخواست سرعت در رسیدگی ها بودند که بنا بر ضرورت درخواست، دستور رسیدگی خارج از نوبت صادر شد.

وی افزود: برخی از متقاضیان هم درخواست سرعت در اجرای احکام صادر شده در دیوان داشتند که در این بخش هم پیگیری می کنیم و اگر احراز شود دستگاهی علیرغم این که می توانسته بدون عذر موجه در اجرای حکم استنکاف کرده،  قطعا دیوان از ظرفیت قانونی و حقوقی استفاده می کند و برخورد لازم با مدیران مربوطه را  انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از درخواست‌های مراجعان رسیدگی دوباره به آرای قطعی شده در دیوان برای بررسی مستندات ارائه شده بود که در این بخش هم اظهارات و مستندات را ملاحضه می کنیم و اگر احراز شد که رای برخلاف قانون صادر شد قطعا برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض در دیوان ارجاع خواهد شد.

حجت الاسلام مظفری افزود: نتیجه اولیه رسیدگی به درخواست‌های امروز ِ مراجعان، طی دو هفته، تلفنی به آنان اعلام می‌شود.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در سفرهای استانی با مدیران دستگاه‌هایی که پُرپرونده هستند نشست‌های تخصصی  در سه بخش کار و تامین اجتماعی، مسائل اقتصادی و شهرسازی و حوزه اداری و استخدامی برگزار می‌کنیم تا دغدغه‌های دیوان به این مدیران منتقل شود و از مدیران بخواهیم بدون ضرورت به طرح دعوا در دیوان،  نسبت به پاسخگویی به مردم و درخواست های آنان دستور دهند.

وی افزود: مطالب، ابهامات و سوالاتی که مدیران دارند نیز در جلسه پاسخ داده می شود و راهکارهای قانونی مناسب برای تسریع در اجرای احکام ارائه خواهد شد.

رئیس دیوان عدالت اداری برای سفر سه روزه و ملاقات با مردم به استان گلستان سفر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز