خبرگزاری کار ایران

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای استان:

آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای قزوین افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۳۹

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: با توجه به اینکه از یک طرف توان بخش دولتی، تعداد مراکز، کارگاه‌ها و مربیان محدود است و از طرف دیگر نیازها گسترده است، سیاست ما در اداره کل فنی و حرفه‌ای گسترش آموزشگاه‌های آزاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی طاهرخانی در مراسم آموزشی اتحادیه عکاسان و تجلیل از پیشکسوتان عکس استان که شامگاه روز گذشته برگزار شد، گفت: آموزش‌هایی که امروز به صورت گذر مهارت برگزار شده، به صورت گسترده‌تر در آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، این آموزش‌ها بر اساس استانداردهای بین المللی بوده و مدرک آن هم بین المللی صادر می‌شود و در تمام دنیا قابل استفاده است.

سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی که از طرف اتحادیه‌های مختلف برگزار می‌شود هم درصورت ثبت در پورتال فنی و حرفه‌ای این قابلیت را دارد که برای آن گواهی نامه بین المللی صادر شود.

طاهرخانی گفت: فعالیت آموزشی اتحادیه عکاسان قابل تقدیر است و باید به سایر اتحادیه‌ها هم تعمیم داده شود.

احیای کانون عکس اداره کل فرهنگ و ارشاد قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هم در این مراسم گفت: اولین بار است که می‌بینیم اعضای یک اتحادیه منسجم و صمیمی دور هم جمع شده‌اند.

محمدحسین فائزی ادامه داد: کانون عکس فرهنگ و ارشاد امسال قرار است با ساز و کار متفاوتی احیا شود و از افرادی که زندگی و کارشان با عکس گره خورده دعوت می‌کنیم در این انجمن حضور پیدا کنند و حضور پیشکسوتان هم به ما کمک می‌کند.

در این دوره آموزشی که توسط اتحادیه عکاسان برگزار شده بود، اعضای اتحادیه در راستای ارتقای توانمندی اصول عکاسی و تصویربرداری را زیر نظر استاد شفیع خانی از عکاسان و فیلمسازان  باسابقه استان و کشور پشت سر گذاشته و مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت کردند.

در مراسم پایان دوره هم مسئولان حاضر قول همکاری دادند؛ همچنین ساماندهی فعالیت عکاسان در فضای مجازی به علت فعالیت غیرمجاز افراد که کار را برای صنف عکاسان سخت کرده به عنوان مطالبه اتحادیه مطرح شد.

در پایان این مراسم از 15 پیشکسوت عکس استان شامل 12 آقا و 3 خانم تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز