خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

عکاس ایلنا موفق به کسب مقام سوم در رقابت عکاسی نهمین جشنواره لاله های کرج شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۴۵۳

میلاد جعفری، عکاس ایلنا در استان البرز ضمن شرکت در مسابقه عکاسی نهمین جشنواره لاله های کرج حائز رتبه سوم شد.

به گزارش ایلنا ‌از البرز، با پایان مهلت ارسال آثار مسابقه عکاسی نهمین جشنواره لاله های شهر کرج در جلسه ای با حضور علیرضا عاقلی سرپرست سازمان زیبامنظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و گروه داوری این مسابقه، آثار دریافتی در محل خانه هنرمندان داوری و برندگان مشخص شدند.

با بررسی تعداد 136 قطعه عکس رسیده از 24 عکاس در دو بخش حرفه ای و آماتور، عکس ها و عکاسان برتر بخش های مختلف به شرح زیر انتخاب شدند:

رامین کورانی، پوپک خواجه امیری و میلاد جعفری از خبرگزاری کار ایران (ایلنا) به جایگاه‌های اول تا سوم رسیدند.

همچنین عکس های محمد یمینی، مرضیه خلجی و معصومه طاهر خانی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

اردشیر رستمی داور اسبق جشنواره عکاسی تئاتر فجر، میلاد فیروزان رئیس کمیته عکاسی خانه مطبوعات، موسی کوره ای پیشکسوت حوزه عکاسی و علی اکبری، مدرس حوزه عکاسی؛ اعضای گروه داوری نهمین جشنواره لاله های شهر کرج بودند.

مسابقه عکاسی نهمین جشنواره لاله های کرج مورد استقبال گسترده ای از مردم قرار گرفت و در این ایام برگزاری جشنواره در بین مراجعین نیز رونق خاصی داشت و موجب شد شهروندان با انگیزه و روحیه ای خاص به ثبت لحظات و موضوعات منحصر به فرد توسط دوربین های عکاسی خود بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز