خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کارگر صورت گرفت؛

حضور فرماندار رشت در میان کارگران دو واحد تولیدی/ امام پناهی: دستگاه‌ها موظف به حمایت و تقویت تولید داخلی می‌باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۴۵

فرماندار رشت ارائه خدمات بیشتر و گسترش حمایت‌ها از بخش خصوصی را زمینه ساز تقویت اقتصاد کشور بوسیله جلب توجه ها به سرمایه گذاری در تولید دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، با هدف گرامیداشت هفته کارگر، حمیدرضا امام پناهی با حضور در میان کارگران شاغل در دو واحد صنعتی فعال در زمینه تولید لامپ های فوق کم مصرف و پوشاک مستقر در شهرک صنعتی، ضمن آشنایی با مشکلات واحدهای یاد شده و استماع صحبت های کارگران، هفته کارگر و یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به آنان تبریک گفت.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان این نکته که جذب و سرمایه‌گذاری نقدینگی پیش شرط رونق تولید و حمایت از بازار سرمایه است، گفت: در واقع رهبری معظم انقلاب با اعلام مهار تورم و رشد تولید به عنوان شعار سال، دستگاه‌ها و متولیان امر را مخاطب‌ اصلی و مسئول بهبود شرایط اقتصادی کشور قرار داده اند. بنابراین دستگاه‌ها و متولیان امر موظف به پشتیبانی از کارآفرینان، رفع نگرانی‌ کارگران و حمایت از تولید داخلی می‌باشند.

وی تاکید کرد: مشکلات بنگاه‌های تولیدی فعال و آغاز به کار واحدهای جدید، باید در راس برنامه دستگاه‌ها قرار گیرد.

امام پناهی ارائه خدمات بیشتر و گسترش حمایت‌ها از بخش خصوصی را زمینه ساز تقویت اقتصاد کشور بوسیله جلب توجه ها به سرمایه گذاری در تولید دانست.

فرماندار رشت در بازدید از یک واحد صنعتی که زمینه اشتغال حدود ۸۰ نفر در خطوط تولید و عرضه لامپ های فوق کم مصرف را فراهم آورده است، ضمن آشنایی با ظرفیت ها و مشکلات این واحد، نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده، قول مساعد داد.

وی با اشاره به این مطلب که جایگزینی لامپ های رشته های معمولی با لامپ های کم مصرف از شناخته شده ترین راه‌های مصرف کنترل شده انرژی است؛ اظهار داشت: استفاده بهینه از انرژی با توجه به محدود بودن منابع تولید آن، از ضروریات امروزی زندگی انسان‌ها و تلاش برای مهیا نمودن امکان بهره‌مندی فرزندانمان از این منابع محدود است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان در جریان بازدید از دیگر واحد تولیدی که با فعالیت خود در تولید پوشاک، زمینه اشتغال یکصد نفر به صورت مستقیم و بیش از ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم آورده است؛ اظهار داشت: قدمت صنعت تولید پوشاک در کشورمان سبب گردیده تا کارآفرینان با تجربه و موفقی در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: گستردگی فعالیت ها و تنوع سلیقه بازار، رقابت و فعالیت در این صنعت را محتاج تجربه و برخورداری از دانش کافی درباره آن کرده است.

فرماندار رشت انطباق تولید داخل با استاندارد های روز و اخذ گواهینامه های بین المللی را نیاز واحدهای داخلی برای حضور در عرصه تجارت معرفی کرد.

 بخش عمده‌ای از نیروی مشغول به کار در دو واحد تولیدی که امروز مورد بازدید فرماندار رشت قرار گرفت را بانوان شهرستان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز