خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت:

نیازمند احداث شهرک صنعتی بزرگ برای اردبیل هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۰۷۶

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نیازمند احداث شهرک صنعتی بزرگ برای اردبیل هستیم.

به گزارش ایلنا، علی رسولیان  عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: نیازمند احداث شهرک صنعتی بزرگ برای اردبیل هستیم و هیچ محدودیتی در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی نداریم.

وی بیان کرد: 18 درصد واحدهای شهرک صنعتی راکد بودند که خوشبختانه با تلاش مسئولان و  با حمایت دولت این رقم را به 13 درصد کاهش دادیم و در کنار آن نیز بازپس‌گیری زمین‌های بلاتکلیف شهرک‌ها و نواحی صنعتی را نیز در دستور کار قرار دادیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از 40 درصد اشتغال مربوط به حوزه صنعت است، خاطرنشان کرد: توسعه مناطق محروم با ایجاد شهرک‌های صنعتی در اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

رسولیان با اشاره به شناسایی  ۳۰۰ واحد صنعتی مستعد دانش بنیان شدن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ادامه داد: حمایت از شرکت‌های ‌دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته و مجوز ۴۰ شهرک فناوری جدید در کشور صادر شده و راه اندازی ۲۰ شرکت هم جانمایی شده  و همچنین تعداد ۱۲۰ واحد تبدیل به دانش بنیان شده است.

وی همچنین در پایان نشست خاطرنشان کرد: رویکرد ایجاد شهرک‌های تخصصی به جد در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز