خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فومن خبر داد؛

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در فومن

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۷۷۱

فرمانده انتظامی فومن از پلمب ۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و نقض ضوابط انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی جامعه، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح ۳ روزه بازدید از صنوف در شهرستان فومن اجرا شد.

وی با بیان اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این راستا از ۶۰ واحد صنفی بازدید کردند، افزود: در این راستا از ۱۲ واحد صنفی تعهد اخذ و ۵ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و نقض ضوابط انتظامی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در ادامه با اشاره به اینکه اینگونه طرح‌ها برای مقابله با اقدامات هنجار شکنانه و اشاعه فرهنگ غربی به صورت مستمر توسط پلیس اجرا می‌شود، ادامه داد: رعایت شئون اسلامی و احترام به ضوابط انتظامی در اصناف یک ضرورت است و اداره نظارت بر اماکن عمومی با هرگونه ناهنجاری در این زمینه قاطعانه برخورد می‌کند.

وی از معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: از مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز