خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی لرستان:

جامعه کارگری همواره با تمام سختی‌ها در بحث تولید از خودگذشتگی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۷۲۶

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: جامعه کارگری همواره با تمام سختی‌ها در بحث تولید از خودگذشتگی کردند.

به گزارش ایلنا، همایون عمودی‌زاده در آیین نواختن زنگ آغاز هفته کارگر با بیان اینکه هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد است، اظهار کرد: جامعه کارگری استان همواره با تمام سختی‌ها و دشواری‌ها پای کار بوده و در بحث تولید و رونق آن از خودگذشتگی کردند.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ کار به خوبی در بین مردم استان نهادینه شود، ادامه داد: کار فقط پشت میزنشینی یا نگهبانی یک اداره نیست، کار شامل همه اموراتی که در زندگی برای امرار معاش صورت می‌گیرد، است و اشتغال در ادارات دولتی را نیز شامل می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: وظیفه اصلی گسترش فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان جویای کار بر عهده ما مدیران و مسئولین است که در این زمینه تلاش کنیم و با آموزش‌های مهارتی جوانان را به کسب و کارهای فنی و خود اشتغالی تشویق کنیم.

وی به استفاده درست از ظرفیتهای خدادادی استان در جهت توسعه و اشتغال اشاره کرد و افزود: کارگران پای انقلاب ایستاده‌اند و در تمام میدان‌ها لبیک گفته‌اند، در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی همواره در میدان عمل بودند و نقشی بی بدیل و ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.

عمودی زاده بیان داشت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد، توجه به جایگاه منحصر به ‌فرد سرمایه‌های انسانی در بنگاه‌های تولیدی و ارج نهادن به مقام شامخ کارگران زحمتکش است.

وی خاطرنشان کرد: نکوداشت این هفته و پیگیری مطالبات صنفی کارگران موجب دلگرمی و ارتقای منزلت اجتماعی کارگران نجیب و شریف خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز