خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته کار و کارگر در لرستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۳۸۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ضمن اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته کار و کارگر در این استان گفت: هفته کارگر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به این قشر زحمتکش به عنوان مهمترین رکن رشد تولید است.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سالجاری به نام مهار تورم و رشد تولید، اظهار داشت: یکی از مهمترین ارکان رشد تولید که منجر به مهار تورم در کشور می‌شود، قشر زحمتکش کارگری است که به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند. 

وی به تشکیل کمیته گرامیداشت هفته کار و کارگر در استان اشاره کرد و افزود: این کمیته با حضور تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شده و برنامه‌های هفته کارگر با مشارکت همه ارگان‌های دولتی و واحدهای کارگری استان برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به برنامه‌های هماهنگ شده در هفته کارگر اشاره کرد و گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان ‌های شهیدان، دیدار کارگران با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از واحدهای کارگری استان، سرکشی از خانواده‌های گرانقدر شهدای کارگر، تجلیل از کارگران نمونه و کارفرمایان حامی کارگر از جمله برنامه‌های هفته کارگر در این استان می‌باشند.

جهانی در ادامه افزود: در طول هفته کارگر مسابقات مختلف ورزشی بین واحدهای کارگری استان لرستان برگزار می‌شود. .

هفته کارگر از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز