خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

دستگیری ۴ متهم به سرقت در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۸۹

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های تجسس کلانتری خلق‌آباد مشهد مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار داده و در اجرای این طرح تعدادی پرونده سرقت رمزگشایی و ۴ نفر متهم دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد،  سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۴۴ در مرحله اول این عملیات ضربتی یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۲۴ ساعت قبل از محدوده بلوار ملک‌آباد مشهد سرقت به عنف شده بود را ردزنی کردند و در این ارتباط ۲ متهم  ۳۸ و ۳۵ ساله سابقه‌دار که در حال استعمال موادمخدر بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به عملیاتی دیگر در اجرای این طرح افزود: تیم‌های تجسس کلانتری خلق‌آباد پس از گذشت ساعتی با بررسی سرقت‌های سریالی و  تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق شدند ۲ متهم  ۲۶ و ۳۳ ساله سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در رابطه با این پرونده پلیس با هماهنگی مقام قضایی منزل متهمان را مورد بازرسی قرار داد و  مقادیری آرد کیسه‌ای قاچاق و دیگر اموال به همراه اسنادی که حکایت رمالی از شهروندان را داشت کشف کرد. با اجرای این عملیات ۷ نفر شاکی پرونده شناسایی شدند.

نگهبان افزود: تحقیقات در رابطه با این پرونده با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز