خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

اراضی شهرک‌های صنعتی به صورت الکترونیکی واگذار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۵۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد: اراضی شهرک‌های صنعتی به صورت کاملاً الکترونیکی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی گفت: برای شفاف‌سازی امور و کاهش بروکراسی‌های اداری، فرآیند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به صورت شفاف و الکترونیکی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای دولت الکترونیک، واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی به سرمایه گذاران به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.eservices.isipo.ir ضمن مشاهده قطعات موجود، نسبت به ثبت درخواست دریافت زمین صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل هدف از اجرای این فرآیند را شفاف‌سازی و تسهیل امور و کاهش مراجعات حضوری برشمرد و افزود: در این فرآیند، همه امورات مربوط به واگذاری، بر اساس جدول دستورالعمل ابلاغی به صورت کاملاً الکترونیکی و مرحله به مرحله انجام می‌گیرد.

علایی ادامه داد: در فرآیند جدید، شرکت شهرک‌های صنعتی هیچگونه دخل و تصرفی در نحوه واگذاری قطعات به سرمایه گذاران ندارد و تمامی مراحل درخوات زمین توسط متقاضیان انجام می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در این فرآیند الکترونیکی، اولویت دریافت زمین با کسانی خواهد بود که زودتر وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام را سپری کرده باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز