خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور اردبیل:

تمهیدات ترافیکی روز قدس در دو فاز اعمال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۲۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در دو فاز در خیابانهای اردبیل اعمال می شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید حجت فتاحی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در راستای برگزاری هر چه بهتر وبا شکوه تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تمهیدات و محدودیت ترافیکی را در محل اجرای مراسم در دو فاز اعمال خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در فاز اول بلافاصله بعد از اجرای مراسم لیالی قدر از ساعت 2 روز جمعه توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل شریعتی تا تقاطع بازار ممنوع است و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در فاز دوم از ساعت 8 صبح روز جمعه ایستگاه سرعین، میدان ۱۵ خرداد، سه راهی دانش به شریعتی، میدان شریعتی، میدان ورزش به چهاراه امام، پل پیر عبدالملک، چهاراه امام، تقاطع امام حسین، و چهار راه عالی قاپو به سمت چهاراه بازار محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

فتاحی بیان کرد: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از رینگ هدایت شده بود می توانند با تماس باشماره تلفن های ۱۱۰و۱۲۰از محل خودروی خود مطلع شوند.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات  همشهریان عزیز گفت انتظار می رود همشهریان عزیز همچون سالیان گذشته خادمان وخدمت گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز