خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

تردد و اتراق کردن در حاشیه رودخانه‌ها استان قزوین ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۹۹

شرکت آب منطقه‌ای قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان این استان خواست روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از هرگونه تردد در حاشیه رودخانه‌ها، سدها، حوضچه‌های تغذیه مصنوعی و کانال‌های آبیاری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا قزوین، در این اطلاعیه‌  آمده است: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان، احتمال وقوع بارش‌های بهاری با شدت به نسبت بالا از امروز /چهارشنبه/ به مدت ۲ روز در مناطق مختلف استان، به ویژه دامنه های جنوبی البرز و مناطق رودبار الموت شرقی، غربی و همچنین بخش طارم سفلی بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

در ادامه این اطلاعیه می خوانیم: از شهروندان استان درخواست می شود تا از نزدیک شدن، تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل ها، آبراهه‌ها، دریاچه های سد نهب و زیاران و همچنین سایر تاسیسات آبی و نقاط پرخطر به طور جدی خودداری کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: به پیمانکاران نیز توصیه می شود تا ضمن خارج کردن ماشین آلات و ادوات از بستر و حریم رودخانه‌ها و میسل ها، جهت آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی موارد ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز