خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی ۲ هزار خانوار خاشی از گاز شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۷۷

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک با نصب یک‌هزار عَلمک، ۲ هزار خانوار خاشی از گاز شهری برخوردار شدند و گازکشی به سایر منازل این شهر با قوت در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، صاحب گل صالحی در نشست کمیته اجرایی طرح گازرسانی به منازل مسکونی و واحدهای تجاری با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته و فعالیت های لازم الاجرا در خاش اظهار داشت: اجرای ایمن و مطمئن لوله گذاری، نظارت بر نحوه اجرای شبکه گازرسانی توسط اداره صمت، اصناف، اداره گاز و نظام مهندسی بررسی صلاحیت شرکت‌ها به اندازه بهره‌مندی شهروندان از گازشهری حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به نصب یک‌هزار علمک در شهر خاش، افراد متقاضی دریافت انشعاب با مراجعه به اداره گاز نسبت به دریافت انشعاب گاز اقدام کنند.

فرماندار خاش تاکید کرد: نشستی با حضور ادارات گاز، صمت، اصناف و نظام مهندسی در خصوص بررسی و رد و تایید صلاحیت شرکت‌های مجری طرح گازرسانی به فوریت برگزار و پس از احراز صلاحیت شرکت مجری طرح گازرسانی مسکونی و واحدهای تجاری لیست شرکت های مذکور توسط اداره گاز اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به خانوارهای فاقد گاز طبیعی و سایر مصرف کنندگان با قید فوریت و صرفا از طریق کارت الکترونیک و سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) انجام خواهد شد.

صالحی بیان کرد: در کمیته ای که به منظور ضرورت و الزام اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع با حضور مدیران ذیربط برگزار شد، موارد اطلاع رسانی نحوه اجرای طرح به شهروندان از طریق نصب بنر، ارسال پیامک و فضای مجازی، شناسایی و تهیه جامعه آماری از مصرف کنندگان صنفی و صنعتی گاز مایع، نظارت بر روند پیشرفت توزیع الکترونیک گاز مایع و برگزاری جلسات توجیهی جهت مصرف کنندگان عمده گاز مایع، شرکت های موزع و نیز عاملیت‌های توزیع گاز مایع مورد تاکید و اشاره قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز