خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان:

کتابخوانی راهکار اثرگذاری در ترویج فرهنگ رضوی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۳۸

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به اهمیت برگزاری رویداد کتابخوانی رضوی در استان، گفت: کتابخوانی راهکار اثرگذاری در ترویج فرهنگ رضوی است.

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر تقوی صبح سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان، اظهار کرد: کتابخوانی با محوریت ائمه اطهار (ع) یکی از مهم‌ترین مسائل فرهنگی امروز است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ترویج فرهنگ رضوی در جامعه، افزود: کتابخوانی راهکار اثرگذاری در ترویج فرهنگ رضوی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، بیان کرد: برگزاری رویدادهای کتابخوانی با موضوع سبک و سیره ائمه معصومین (ع) بویژه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بسیار اهمیت دارد.

تقوی ادامه داد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ۷ دوره برگزاری جشنواره رضوی از دوازده دوره آن، با معرفی ده‌ها جلد کتاب در باب زندگی و سیره حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) کوشیده است تا در حوزه فرهنگی بر اساس رسالت عمل کند.

بهره گیری از ظرفیت خادمیاران رضوی در گیلان

«جواد شفیعی ثابت» مدیرکل سیاسی استانداری گیلان و نماینده آستان قدس رضوی استان نیز در این نشست اظهار کرد: بهره گیری از خادمیاران رضوی در گیلان در برگزاری رویداد کتابخوانی رضوی مورد تاکید است.

شفیعی ثابت با بیان اینکه کانون خادمیاران رضوی هم اینک در ۹۰ درصد شهرستان‌های استان فعال است، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر عضو این کانون‌ها هستند و می‌تواند ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: این خادمیاران می‌توانند با ارائه برنامه‌های خلاقانه و همکاری با کتابداران کتابخانه های عمومی استان در برگزاری موفق این رویداد مهم فرهنگی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز