خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری لرستان:

99 فقره پرونده قتل عمد در استان منجر به صلح و سازش شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۰۸

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: 99 فقره پرونده قتل عمد در استان طی سه سال اخیربا استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شد.

به گزارش ایلنا، محمد رزم در برنامه ویدئو کنفرانس با حضور رئیس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قوه قضاییه با بیان این که طی سه سال اخیر 87 فقره احکام قطعی قصاص نفس و اعدام به مرحله اجرا در آمده است اظهارکرد: با استفاده از ظرفیت عفو معیاری مقام معظم رهبری و با برنامه‌ریزی انجام شده و فعالیت کارگروه مربوطه تعداد 2 هزار و 42  نفر مشمول بخشنامه ابلاغی قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای حمایت و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و کمک به تولید و نیز کمک به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در سه سال اخیر در مجموع از تعداد 187 کارخانه و واحد تولیدی توسط مدیران و مسئولان دادگستری استان بازدید شد.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در این راستا از  47 مورد واحد تولیدی نیز در سال 1401 بازدید به عمل آمد و چندین واحد تولیدی از جمله عظیم خودرو، صدر فولاد و سامان کاشی که موضوع عظیم خودرو مرتب مورد مکاتبه و تأکید رییس قوه قضاییه بوده است، در سال گذشته احیاء شدند.

رزم با بیان اینکه در راستای احیای حقوق عامه بیش از 2 هزار دستور توسط دادستان مرکز استان و سایر دادستان های استان به مدیران دستگاه‌های اجرایی صادر شده است، یادآور شد: ریز موارد آنها به صورت فصلی به اداره کل هماهنگی امور استان‌ها ارسال شد و در این مدت  با متعرضان به اراضی ملی برخورد قاطع به عمل آمده و در سال گذشته نیزسه هزار و 535 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در سطح استان لرستان رفع تصرف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز