خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

افزایش دما در بیشتر استان‌ها/ ورود سامانه بارشی به نوار غربی کشور از سه‌شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۳۸۴

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز برای شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و ارتفاعات کرمان وزش باد شدید و بارش باران پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه یکشنبه در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان شاهد بارش پراکنده هستیم، ادامه داد: روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در مناطق مرزی غرب کشور آغاز می‌شود و چهارشنبه این بارش‌ها تقویت می‌شود و رگبار، رعد و برق و باد‌های شدید موقتی را به همراه دارد.

گودرزی با بیان اینکه طی این مدت در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان قزوین و استان البرز بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد، اظهار کرد: طی ۲ روز آینده در نوار شمالی کشور و پس از آن در جنوب شرق و شرق کشور با وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک مواجه هستیم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور توضیح داد: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد را دارد و بیشینه دمای آن به ۲۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز