خبرگزاری کار ایران

انجام ۷۳ عملیات اجرایی امدادونجات نوروزی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۱۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از انجام ۷۳ عملیات اجرایی امدادونجات نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سنجربگی در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان همدان، بیان کرد: در این مدت ۲۳ مورد عملیات جاده‌ای، ۵۰ مورد خدمات حضوری، ۱۶ مورد درمان سرپایی و ۱۸ مورد انتقال به مراکز درمانی انجام شد.

وی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۳۰۰۳ نیرو در حال خدمت‌رسانی به هموطنان بودند، اظهار کرد: در این مدت ۱۰۴ مورد اسکان اضطراری انجام شد و ۲۵۲۰ داوطلب نیز با جمعیت هلال احمر استان همکاری داشتند.

سنجربگی با اشاره به اینکه در طرح خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی ۲۵ هزار و ۶۱۵ نفر همکاری داشتند، گفت: ۱۶ هزار و ۶۴۰ نفر نیز در امر آموزش کمک‌های اولیه و خدمات و آموزش امداد مشغول به فعالیت بودند.

وی با بیان اینکه ۴۹۳۲ نفر در قالب حامیان و مشارکت کنندگان در پویش «بهرفت» در ایام نوروز خدمت‌رسانی کردند، افزود: کودکان بهره‌مند از فضای دوستدار کودک و خدمات فرهنگی نیز ۷۰۷۶ نفر بودند. 

سنجربگی با اشاره به اینکه ۶۹ هزار و ۶۹ خدمات در ایام نوروز انجام شد، مطرح کرد: ۹۴۱ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان در این ایام مشارکت فعال داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: در این مدت ۱۶۵۰ سبد معیشتی تأمین شد و تعداد داوطلبان مشارکت کننده این طرح ۲۵۲۰ نفر بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز