خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش فارس اطلاعیه داد؛

آغاز به کار مدارس استان از ۱۴ فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۳۰

اداره کل آموزش و پرورش فارس، زمان آغاز به کار مدارس، ادارات و نواحی آموزش و پرورش این استان را ۱۴ فروردین اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آموزش و پرورش فارس، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس طی اطلاعیه‌ای با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی، زمان آغاز به کار مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی این استان را اعلام و اطلاع رسانی کرد.

در این اطلاعیه آمده است که زمان آغاز فعالیت همه مدارس در سراسر این استان از ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح به صورت هماهنگ و از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح است.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: برای هماهنگی بیشتر بین مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، زمان شروع به کار ادارات آموزش و پرورش شهرستانی، از ۱۴فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت هفت و ۳۰ دقیقه لغایت ۱۴ و ۳۰ دقیقه و برای روزهای پنجشنبه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

آموزش و پرورش فارس در اطلاعیه خود با اشاره به اینکه زمان آغاز به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش در صبح بعد از شب قدر، ۹ صبح تعیین شده آورده است؛ کار ستاد اسکان مسافران نوروزی ساعت ۹ صبح ۱۲ فروردین به پایان رسیده و مسئولان مرتبط فرصت خواهند داشت تا مدارس را برای صبح روز ۱۴ فروردین آماده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز