خبرگزاری کار ایران

در عملیات مشترک پلیس قزوین و تهران؛

بیش از ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۱۳

فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۳۰ کیلو و ۱۷۹ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موا مخدر قزوین و تهران بزرگ خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک واحدمسکونی استان تهران توسط ۲ قاچاقچی مواد مطلع و اقدامات لازم برای دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران در ادامه اقدامات خود برای دستگیری متهمان، پس از شناسایی دقیق مخفیگاه و نحوه فعالیت آنان، هماهنگی های لازم را با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران انجام دادند و در نهایت نیز طی بازرسی از محل شناسایی شده، ۳۰ کیلو و ۱۷۹ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این رابطه، مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز