خبرگزاری کار ایران

افزایش ۸۴۱ درصدی کشفیات موادمخدر در " غرب استان تهران "

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۸۸

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستانهای تابعه با کنترل محورهای مواصلاتی و تشدید برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موفق به انهدام ۷ باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستانهای شهریار، ملارد و اسلامشهر و دستگیری ۲۷ قاچاقچی و ۸۵ توزیع کننده وکشف ۱ تن و ۵۷۳ کیلو و ۸۴۲ گرم موادمخدرطی ۲۵ روز گذشته شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از افزایش ۸۴۱ درصدی کشفیات موادمخدر، دستگیری ۲۷ قاچاقچی، کشف ۱ تن و ۵۷۳ کیلو و ۴۲۸ گرم انواع موادمخدر و توقیف ۱۶ دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار ناصر اصلانی در مصاحبه با شبکه‌ها و رسانه‌های خبری به تشریح عملکرد پلیس در حوزه کشف موادمخدر در ۲۵ روز گذشته پرداخت.

" سردار ناصر اصلانی " با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم پلیس غرب استان تهران، مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است، گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستانهای تابعه با کنترل محورهای مواصلاتی و تشدید برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موفق به انهدام ۷ باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستانهای شهریار، ملارد و اسلامشهر و دستگیری ۲۷ قاچاقچی و ۸۵ توزیع کننده وکشف ۱ تن و ۵۷۳ کیلو و ۸۴۲ گرم موادمخدرطی ۲۵ روز گذشته شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران افزود: باندهای منهدم شده با انتقال موادمخدر از شرق کشور و دپوی آن‌ها در منازل مجردی در شهرستانهای شهریار، ملارد و اسلامشهر، توزیع و عرضه موادمخدر در استانهای تهران و البرز را در دستور کار خود قرار داده بودند که با تلاش شبانه روزی پلیس غرب استان تهران ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به افزایش ۸۴۱ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ۲۵ روز گذشته، در ۱۱ عملیات مهم پلیس، ۹۹۲ کیلو و ۵۱۰ گرم تریاک، ۵۶۰ کیلوگرم حشیش، ۱۴ کیلوگرم مرفین، ۱ کیلو و ۵۵۰ گرم مواد روانگردان شیشه، ۱ کیلو و ۳۶۰ گرم سوخته تریاک کشف و ۵ دستگاه خودروی سنگین و ۱۱ دستگاه خودروی سبک از قاچاقچیان توقیف شد.

سردار «اصلانی» تصریح کرد: در بررسی سوابق ۲۷ قاچاقچی دستگیر شده مشخص شد ۸ نفر از آن‌ها دارای سابقه کیفری قاچاق موادمخدر هستند و قبلا توسط پلیس دستگیر شده بودند.

«سردار اصلانی» با اشاره به نقش مهم مردم در موفقیت‌ها و توفیقات پلیس بیان داشت: بخش اعظمی از کشفیات پلیس در حوزه موادمخدر و سایر جرائم مرهون تعامل و همکاری مناسب شهروندان غرب استان تهران با پلیس بوده و اکثر عملیاتهای پلیس برابر اطلاعات مردمی صورت می‌گیرد.

گفتنی است متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز