خبرگزاری کار ایران

باحضور اصحاب رسانه و فعالان گردشگری خوزستان؛

قطار گردشگری اهواز به حرکت درآمد/این گردش، دائمی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۱۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان گفت: همزمان با نوروز ۱۴۰۲، ششمین گشت قطار گردشگری اهواز توسط انجمن سفیران گردشگری خوزستان و با حمایت و همکاری اداره‌کل راه‌آهن جنوب و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان ویژه اصحاب رسانه و فعالان گردشگری برگزار شد.

به‌گزارش ایلنا از خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با بیان این‌که امسال نیز در نوروز با حمایت و همکاری اداره‌کل راه‌آهن جنوب و انجمن سفیران گردشگری خوزستان، موفق شدیم قطار گردشگری اهواز را به حرکت در بیاوریم، افزود: این قطار اهوازگردی از سال ۹۸، منهای یکسال به دلیل شیوع کرونا، به طور متوسط سالی دوبار (در نوروز و هفته گردشگری) به حرکت درآمده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان ادامه داد: این حرکت به عنوان ششمین حرکت قطار گردشگری اهواز با هدف معرفی مسیر گردشگری ریلی در این کلان شهر با دعوت از فعالان گردشگری و خبرنگاران و عکاسان استان برگزار شد و باتوجه به استقبال دو شرکت سرمایه‌گذار، قرار است به‌زودی جزو قطارهای دائم با هدف گردشگری در طول هفته برنامه‌ریزی و بلیط استفاده از آن در سراسر استان به فروش برسد.

او افزود: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز نیز در پیشبرد امور واگذاری قطار گردشگری به سرمایه‌گذار، یاری‌رسان خواهد بود.

ارسطوزاده عنوان کرد: مبدع و مجری قطارهای گردشگری کشور، انجمن سفیران گردشگری خوزستان و ‌‌شرکت پارسیاد سامان از تهران هستند و اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان در تلاش است تا با جذب سرمایه‌گذار، حرکت قطار گردشگری اهواز را از حالت فصلی خارج و به حرکتی دائمی تبدیل کند تا شهروندان در همه روزهای سال بتوانند از این قطار استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز