خبرگزاری کار ایران

با تلاش راهداران انجام شد؛

ریزش بردای در محورهای مواصلاتی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۱۸

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: در پی بارش های اخیر شاهد ریزش سنگ در محور های مواصلاتی استان بخصوص شهرستان‌های پلدختر و کوهدشت بودیم که با تلاش راهداران پاکسازی محور ها انجام شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با ورودسامانه بارشی از  صبح روز یکشنبه ۶ فروردین به استان که همچنان هم ادامه دارد، شاهد بارش شدید باران به خصوص در مناطق جنوب غربی استان(شهرستان های کوهدشت و پلدختر) بودیم.

وی ادامه داد: پس بارش شدید باران،  محور های مواصلاتی شهرستان های پلدختر و کوهدشت بودیم که با تلاش راهداران  در گمترین زمان ممکن محورها پاکسازی شد و درحال حاضر تمامی محور های مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

 شیروانی تصریح کرد: این ریزش‌ها بیشتر در محورهای خرم‌آباد _پل‌زال، پلدختر_معمولان (ملاوی، گاز زرده، افرینه)، محور پلدختر_بابازید سیمره(گردنه طول کش)، محور پلدختر_پل زال(تنگ فنی و پاعلم) و در شهرستان کوهدشت در محور بابا زید _سیمره(پیچ بعد از بلوران) انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان تصریح کرد: هموطنان گرامی در صورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و  با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز