خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

کشف 1115 کیلوگرم داروی دامی تاریخ گذشته در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۱۵

رئیس اداره دارو و درمان اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: سال گذشته 1115 کیلوگرم داروی دامی و مواد ضدعفونی کننده تاریخ گذشته و بی‌کیفیت در این استان کشف و معدوم‌سازی شده است.

به گزارش ایلنا، سید کمال سجادی افزود: این داروها در جریان بازدیدهای بهداشتی از مراکز تحت نظارت اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از جمله داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز مایه‌کوبی و آزمایشگاه‌های استان کشف و معدوم سازی شد.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی و از سوی بازرسان اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی، 1444 مورد بازدید بهداشتی از داروخانه‌ها، شرکت‌های پخش دارو، مواد بیولوژیکی، درمانگاه‌ها و مراکز مای کوبی استان انجام شده‌ است.

رئیس اداره دارو و درمان اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی اظهار داشت: 12 گروه از ناظران این اداره‌کل در تمامی شهرستان‌های استان وظیفه نظارت و بازرسی از مراکز تحت نظارت اداره دارو و درمان این مجموعه را برعهده دارند.

سجادی با بیان اینکه استان مرکزی دارای 12 شهرستان و 1539 روستا است، تصریح کرد: 690 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان در این استان فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز