خبرگزاری کار ایران

ساعت کاری ادارات خراسان شمالی در ماه رمضان تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۳۸

معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری خراسان شمالی در اطلاعیه ای از تغییر ساعت فعالیت ادارات این استان از هفتم فروردین جاری تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به مصوبه هیات وزیران و به منظور بهره مندی از فرصت خودسازی در ماه مبارک رمضان، زمان کار ادارات استان از هفتم فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۵ و در روزهای پنجشنبه از هشت تا ۱۴ است.

وی افزود: افرادی که بنا بر ضرورت درخواست استفاده از ظرفیت ساعت کاری شناور هفت تا ۹ صبح را دارند با هماهنگی بالاترین مقام دستگاه مربوطه و با رعایت تاکید شده در ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره سه می توانند اقدام کنند.

عبدالصمد صفرنژاد در این اطلاعیه می افزاید: ساعت کاری واحدهای عملیاتی، خدمات رسان، بهداشتی و درمانی از این تغییر مستثنی هستند و ساعت فعالیت شان به روال گذشته است.

پیشتر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌شمالی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که ساعت فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان طبق روال ایام عادی خواهد بود و تغییری نخواهد داشت و تغییر مجدد ساعت کاری ادارات با پیگیری های استاندار انجام شد.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز