خبرگزاری کار ایران

از ابتدای طرح نوروزی؛

۴۲ ‌بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۷۹

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروز 1402 تاکنون 42 بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا، حسین طراوتی افزود: این نظارت‌ها توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی شامل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، مرکز بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و ستاد اقامه نماز به صورت دوره ای انجام می‌شود.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: به منظور پذیرایی هرچه بهتر از مسافران نوروزی ۳۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی که در ایام نوروز در راه‌های استان قزوین فعالیت می‌کنند، تلاش می‌شود به ویژه مجتمع‌های واقع در محورهای پرترافیک و آزادراهی حداقل ۲ بار در این ایام مورد بازدید قرار گیرند.

وی گفت: در نظارت بر این مجتمع‌ها از تمام بخش‌ها شامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه، رستوران‌ها، ایمنی ورود و خروج، مقابله با گرانفروشی، کم فروشی و عرضه مناسب سوخت و نظافت محیط بازدید می‌شد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطر نشان کرد: علاوه بر این بازدیدها کاربران جاده‌ای و مسافران هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا رسیدگی و برخورد قانونی لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز