خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد؛

اسکان ۸ هزار و ۵۰۲ خانواده فرهنگی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۳۸۳

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اسکان ۸ هزار و ۵۰۲ خانوار در مدارس و واحدهای آموزشی این استان خبر داد و گفت: ۱۹۴ مدرسه در استان در قالب یک هزار و ۱۶۶ کلاس آماده پذیرش مسافران فرهنگی است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد فائزی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح اسکان فرهنگیان در سفرهای نوروزی، اظهار کرد: گیلان به دلیل ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است.

وی از اسکان ۸ هزار و ۵۰۲ خانوار در مدارس و واحدهای آموزشی گیلان خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تاکنون بیش از ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر در مدارس و واحدهای آموزشی گیلان اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل بیشترین سهم اسکان مسافران فرهنگی در این استان را به خود اختصاص دادند، گفت: مسافران فرهنگی از استان‌های مختلف کشور اعم از آذربایجان شرقی، غربی، همدان، لرستان، اردبیل، خوزستان، بوشهر، قم، کرمان و سمنان از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان بهره مند شدند.

فائزی از اسکان مسافران فرهنگی در مدارس تا یازدهم ماه جاری خبر داد و بیان کرد: ۱۹۴ مدرسه در استان در قالب یک هزار و ۱۶۶ کلاس آماده پذیرش مسافران فرهنگی کشور هستند.

وی ادامه داد: ١٢ مرکز رفاهی دارای ۱۴۰ سوئیت و اتاق با ظرفیت ۵۱۲ تخت نیز آماده خدمات دهی به مسافران فرهنگی کشور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به شرایط پذیرش اسکان فرهنگیان در مدارس و واحدهای آموزشی، اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان مکلف به ارائه خدمات به فرهنگیان و خانواده درجه یک پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت تکفل آنان است.

فائزی ادامه داد: اسکان بستگان درجه یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی‌الامکان با حضور شخص فرهنگی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز