خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خبر داد؛

کاهش 10 درصدی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۷۴

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از ابتدای طرح نوروزی این استان در بازه زمانی 23 اسفندماه سال گذشته تاکنون، تصادفات جاده‌ای منجر به فوت استان نسبت به مدت مشابه گذشته، 10 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد پورشمس افزود: کاهش فوت شدگان حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی تا این لحظه، در حالی رخ داده است که میزان تردد وسایل نقلیه در این جاده‌ها، 5 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در بازه زمانی 23 اسفندماه سال گذشته تاکنون و در فرایند اجرای طرح نوروزی، 18 نفر از هموطنان بر اثر حوادث رانندگی و تصادفات در جاده‌های استان مرکزی جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: 40 درصد از تصادفات منجر به فوت در جاده‌های این استان تاکنون، به دلیل واژگونی خودروها و همچنین ناشی از خستگی و خواب آلودگی رخ داده است.

سرهنگ محمد پورشمس تصریح کرد: انتظار است رانندگان تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت اجرا کنند، از سرعت بیش از حد مجاز بپرهیزند و در زمان خستگی و خواب آلودگی هرگز رانندگی نکنند.

وی بیان داشت: تمام مأموران پلیس راه استان مرکزی به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در حالت آماده باش کامل قرار دارند و با هرگونه تخلف حادثه‌ساز برخورد قاطع خواهند داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: 6400 کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که 4000 کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز