خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۲ درصدی تصادفات جرحی در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۹۷

رئیس پلیس راه لرستان از افزایش ۲۲ درصدی تصادفات جرحی با ۸۴ مورد و کاهش ۱۷ درصدی تصادفات خسارتی با ۱۸۴ فقره خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سرهنگ محمد زارعی در گفت و گو با خبرنگاران  با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی و ۲۴ اسفند ماه تاکنون، هفت نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند ، اظهار داشت : در این مدت شش فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داد که در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی افزود : ۴۳ درصد تصادفات در محورهای مواصلاتی استان از نوع واژگونی و بیش از ۷۰ درصد حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها رخ داده است.

رئیس پلیس راه لرستانبه کاهش ۱۷ درصدی تصادفات خسارتی نیز اشاره کرد و گفت: این تعداد امسال ۱۸۴ فقره و سال گذشته ۲۲۱ فقره بوده است.

وی به رانندگان توصیه کرد: از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی خودداری و سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی، صحبت نکردن با سرنشینان خودرو، استفاده نکردن از تلفن همراه هنگام رانندگی و بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان را رعایت کنند.

سرهنگ زارعی به متخلفان هشدار داد و گفت: پلیس بدون اغماض با هر گونه تخلف برخورد می‌کند و برای تخلفاتی از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ علاوه بر اعمال قانون و درج نمره منفی در سوابق، خودرو را به صورت ساعتی و یا حتی چند روز بعد از تعطیلات نوروز متوقف می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز