خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

شهربازی برج خلیج فارس قزوین مجوز استاندارد ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۵۱

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: تجهیزات نصب شده در شهربازی دهکده فضایی قزوین مستقر در برج خلیج فارس فاقد تائیدیه استاندارد و مجوز لازم برای بهره برداری است.

سیروس صارمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اعلام این خبر افزود: بازرسی های مکرری از سوی سازمان ملی استاندارد و شرکت های بازرسی فنی تائید صلاحیت شده از این مکان انجام شده اما همچنان این محل فاقد تائیدیه استاندارد بوده و مجوز لازم برای بهره برداری را ندارد.

مدیرکل استاندارد قزوین اظهار داشت: دریافت تاییدیه استاندارد برای تمامی تجهیزات نصب شده در شهرهای بازی و زمین های بازی اجباری است.

صارمی افزود: با وجود اعلام اخطارهای لازم و پلمب تجهیزات منصوبه در آن شاهد فعالیت این مجموعه بودیم.

او با بیان اینکه تمامی تجهیزات مراکز تفریحی در دست بهره برداری باید دارای تائیدیه استاندارد معتبر از شرکت های بازرسی فنی باشند، اظهار داشت: این تجهیزات باید در فصل کاری هر سه ماه یکبار توسط شرکت بازرسی فنی به صورت دوره‌ای بازرسی شوند و این تائیدیه ها باید در معرض دید شهروندان قرار گیرد.

لازم به توضیح است که از فعالیت شهربازی برج خلیج فارس قزوین سه سال می گذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز