خبرگزاری کار ایران

نماینده ایلام در جمع مردم سیروان؛

از همه ابزارهای قانونی علیه اهمال کنندگان حقوق مردم استفاده می کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۳۶

نماینده ایلام در مجلس با ابراز گلایه از مسئولان وزارت نیرو در خصوص عدم رسیدگی به حق و حقوق مردم سیروان گفت: تمام ابزارهای قانونی و نظارتی خود علیه اهمال کنندگان را به کار می گیرم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس  روز جمعه به همراه حجت‌الاسلام فریادی امام جمعه سیروان از منطقه عرب رودبار این شهرستان بازدید کرد.

وی در دیدار مردمی خود در جمع مردم چم روته حاضر شد و پای درد دل مردم این روستا نشست؛ مردمی که به شدت از بی توجهی وزارت نیرو نسبت به پرداخت خسارت و حق تملیک باغات و مزارع و ابنیه خود عصبانی و از بلاتکلیفی ۱۵ ساله خود در این روستا ناراحت بودند.
مردم این روستا گفتند که  مسئولان آن ها را به فراموشی سپرده اند که بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال هنوز اعتباری به آن ها اختصاص نداده اند و از تمام خدمات عمرانی و رفاهی نیز محروم شده اند.  مردم روستای داربلوط نیز از همین مشکل رنج می بردند.
سارا فلاحی در راستای انجام مطالبات مردم  این ۲ روستا در راستای تداوم تلاش های خود برای پیگیری مشکلات و خواسته های مردم روستاهای مذکور قول داد با مسئولین وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه جلسه ای برگزار کند و گفت: در صورت اهمال مجدد مسئولان ذیربط، از تمام ابزارهای قانونی و نظارتی خود علیه اهمال کنندگان استفاده می کنم و تا احقاق حق این مردم مظلوم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.
فلاحی سپس در دیدار مردمی خود نیز به  روستای چم شیر رفت و از نزدیک در جریان مشکلات این مردم قرار گرفت.

ضعف آنتن دهی و عدم پوشش اینترنت، عدم جدول کشی و آسفالت معابر از مهم ترین مشکلات این مردم بود که نماینده ایلام در این خصوص گفت:  بعد از تعطیلات با مسئولان بنیاد مسکن و ارتباطات مجددا به منطقه سفر کند و پیگیر حل مشکلات این مردم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز