خبرگزاری کار ایران

با توجه به استقبال گردشگران؛

جشنواره نوروزی موزه میراث روستایی گیلان تا پایان ۱۱ فروردین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۱۹

به منظور خدمات‌رسانی بهینه و ایجاد نشاط اجتماعی به گردشگران و در راستای استقبال از بهار طبیعت و قرآن، جشنواره نوروزی موزه میراث روستایی گیلان هر روز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای استقبال از بهار طبیعت و قرآن، جشنواره نوروزی موزه میراث روستایی گیلان تا پایان ۱۱ فروردین برگزار می شود.

محمدرضا امیری‌نژاد افزود: به منظور خدمات‌رسانی بهینه و ایجاد نشاط اجتماعی به گردشگران و در راستای استقبال از بهار طبیعت و قرآن، جشنواره نوروزی موزه میراث روستایی گیلان هر روز برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی گفت: به رغم هوای نامساعد اوایل سال نو، با استقبال هموطنان عزیز از سراسر کشور، هر روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ عصر تا پایان تعطیلات نوروزی برنامه‌های متنوع در قالب جشنواره نوروزی شامل برگزاری موسیقی سنتی، لافندبازی، مراسم آیینی سنتی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در موزه میراث روستایی گیلان واقع در سراوان برگزار می شود.

وی با زنده‌سازی و ترسیم زندگی گذشته نزدیک و آداب و رسوم و شیوه زندگی مردمان گیلان، موزه مشاهیر و تولیدات محلی را از دیگر جاذبه‌های موزه مذکور دانست و از همه گردشگران خواست با اغتنام فرصت حضور در گیلان و مدیریت زمان، بازدید از موزه را نیز در دستور کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز