خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در قزوین خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی جمعیت مسافران ریلی کشور در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۹۳

وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا دوم فروردین امسال ۶۵۷ هزار و ۸۶۰ مسافر در حوزه ریلی از قطار برای مسافرت خود استفاده کردند که در این حوزه افزایش ۲۰درصدی داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرداد بذرپاش در بازدید سرزده خود از راهدارخانه شهرستان آبیک اظهار داشت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین امسال همچنین ۶۵۷ هزار و ۸۶۰ مسافر در حوزه ریلی از قطار برای مسافرت خود استفاده کردند که در این حوزه افزایش ۲۰ درصدی و در بخش هوایی نیز طی همین مدت حدود یک میلیون مسافر داخلی و خارجی سفر کرده‌اند که با سه درصد افزایش نسبت به نوروز پارسال روبه‌رو بوده‌ایم.

او افزود: میزان تردد وسایل نقلیه حمل‌ونقل جاده‌ای از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا دومین روز از تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مدت و در حوزه گردشگری دریایی نیز ۶۳۴ هزار مسافر از امکانات سواحل جنوبی و شمالی کشور استفاده کرده‌اند، همچنین در همین مدت یک میلیون و ۸۲ هزار مسافر نیز با شناور‌های مسافری و تفریحی به‌همراه ۲۴ هزار دستگاه خودرو از بنادر جابه‌جا شده‌اند که این آمار بیانگر رشد ۶۳ درصدی این بخش نسبت به نوروز سال گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز