خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبرداد؛

ارائه گزارش اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۳۴

شهردار شیراز در دیدار نوروزی با استاندار فارس با ارائه از وضعیت و اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری، برنامه‌های قرآنی مدیریت شهری را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در دیدار نوروزی با محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، گزارشی از وضعیت و اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری ارائه کرد.

شهردار شیراز با اعلام اینکه ستاد خدمات سفر شهرداری از سه ماه قبل از سال جدید تشکیل و کارگروه‌های ۹گانه برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافرین با تعیین مسئولین و شرح وظایف مربوطه، کار خود را آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای نوروز تاکنون تمام تلاش سه هزار نفر از نیروهای خدوم شهرداری برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران، گردشگران و زائرین سومین حرم اهل بیت(ع) بوده است.

او با اشاره به کاهش دمای هوا در چند روز گذشته از برنامه‌ریزی لازم برای اسکان مسافرانی که در بوستان‌های اعلام شده از قبل چادر نصب کرده بودند، خبر داد و گفت: شب گذشته با تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف این مسافران به سالن‌های ورزشی سرپوشیده دارای امکانات و همچنین تعدادی از حسینیه‌های سطح شهر هدایت شدند‌.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک تمهیدات لازم برای پارکینگ‌های دائم و موقت پیش‌بینی شده بود، اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک قابل قبولی را در سطح شهر داریم که البته نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی برای توسعه فضای پارکینگی هستیم‌‌.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به تقارن بهار طبیعت و قرآن و آغاز ماه مبارک رمضان گفت: سفره‌های ساده در سطح مناطق یازده گانه برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در تعدادی از مساجد و اجرای برنامه دولت قرآن در جوار آرامگاه حافظ از دیگر برنامه‌های قرآنی است که مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان در سطح کلان‌شهر شیراز برگزار می‌کند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز