خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوئین زهرا از پایگاه جمعیت هلال احمر و راهدارخانه دانسفهان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۸۱

فرماندار بوئین زهرا ضمن بازدید از پایگاه جمعیت هلال احمر و راهدارخانه دانسفهان از خدمات امدادگران و راهداران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا به صورت سرزده از پایگاه جمعیت هلال احمر و راهدار خانه دانسفهان بازدید کرد و فرارسیدن نوروز را به عوامل مستقر در این ۲ مرکز تبریک گفت.

کرمی معاون حراست سازمان جمعیت هلال احمر کشور به همراه ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا و خوئینی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بوئین زهرا بازدید کردند.

در این بازدید مسئولین ضمن دیدار با نجات‌گران حاضر در پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان، تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و بهار قرآن، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات این پایگاه در این ایام به مسافران نوروزی قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا همچنین از پایگاه امداد و نجات و راهدارخانه دانسفهان نیز بازدید و از نزدیک با عوامل امدادی حاضر در این ۲ مرکز دیدار نمود.

هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، خاکباز مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان و جمعی از مسئولین نیز در این بازدید حضور داشتند.

ادیب رامندی در جمع راهداران گفت: خدمات نیروهای امدادی اعم از پلیس راه، اورژانس، راهداران، آتش نشانی، پلیس راهور و جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی موجب امیدآفرینی و اعتماد به نفس در میان مردم شده و می تواند پشتوانه خوبی برای سفرهای ایمن باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم مسافران و رانندگان با رعایت مقررات راهنمای و رانندگی به امداد گران و نیروهای خدمات رسان کمک کنند تا تعظیلات نوروزی بدون حادثه و یا کمترین سوانح سپری شود و ایام خوشی برای مردم رقم بخورد.

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر و راهدارخانه دانسفهان در غرب شهرستان و در محور دانسفهان به بوئین زهرا مستقر بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز