خبرگزاری کار ایران

امداد رسانی به 194 مسافر گرفتار در برف و کولاک نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۰۰۷

معاون امداد و نجات استان قزوین گفت: از ابتدای طرح نوروزی در مجموع ۹۶ تیم عملیاتی به محل حوادث اعزام شده که در نتیجه آن ۴۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۳۲ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

به گزارش ایلنا، حکمت ا… هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در حاشیه سرکشی به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سیار و ثابت گفت: جمعیت هلال احمر استان قزوین همانند سنوات گذشته در ایام نوروز با وجود پایگاه‌های ثابت امدادی و استقرار پایگاه‌های سیار جاده‌ای و کوهستانی به ارائه خدمات امدادی به هموطنان می‌پردازد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا روز ۴ فروردین، تعداد ۲۵۵ نفر نیروی عملیاتی بکار گرفته شده که تا به حال به ۶۴۲ نفر از آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای و خدمات حضوری، امدادرسانی کرده‌اند و ۱۹۴ نفر از آنان مسافران گرفتار در برف و کولاک نوروزی بوده‌اند.

هاشمی همچنین تصریح کرد: در مجموع ۹۶ تیم عملیاتی به محل حوادث اعزام شده که در نتیجه آن ۴۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۳۲ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: نیروهای امدادی تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان آماده خدمت رسانی به مسافران و رانندگان در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین هستند و از مردم انتظار داریم در صورت نیاز به خدمات جمعیت هلال احمر با شماره تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز