خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر لرستان:

امداد رسانی هلا احمر استان به ۷۶۹ حادثه /طرح امداد نوروزی هلال احمر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۸۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به آغاز طرح امداد نوروزی، از امدادرسانی هلال احمر این استان به ۷۶۹ حادثه در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد قدمی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال مالی تاکنون ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سرمایه ای برای پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر جذب شده است.

وی افزود: در جمعیت هلال احمر لرستان از ابتدای سال به ۷۶۹ مورد حادثه استان امداد رسانی کردیم و فقط در یک مورد ۴۴ سورتی پرواز در سطح استان داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: در حوزه امدادو نجات هزار و ۵۰۰ نفر امدادگر سازماندهی شده در ۱۹ پایگاه ثابت به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: گرگر های موجود در استان زیر ۲۵ عدد است و پیگیر هستیم تا مسوولان مربوطه نسبت به جمع آوری و تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

وی بیان کرد: مجوز ساخت ساختمان چند منظوره امدادی لرستان در ۸ طبقه اخذ شده و در سال ۱۴۰۲ این طرح آغاز به فعالیت خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: ۱۰۷ دوره تخصصی مختص امدادگران و نجات گران در سال جاری برگزار شده و ۲۶ هزار و ۳۲۰ نفر آموزش دادیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: کمک های بلاعوض درمانی به ۵ هزار نفر اعطا شده و همچنین ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۹۷ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: انجام ۱۱۰ پروژه حمایتی و محرومیت زدایی در سال جاری از دیگر اقدامات انجام شده توسط این جمعیت در سال جاری بوده، همچنین ۱۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در محلات محروم توزیع شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی،افزود: در لرستان امسال ۶۰۰ نفر از امدادگران، نجات کران، و جوانان در پست های نوروزی به پایگاه های امدادی به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

قدمی ادامه داد: در تمام جاده ها و محورهای مواصلاتی استان لرستان پایگاه داریم اما هنوز در آزادراه خرم آباد به اراک هنوز به دلیل عدم ساخت پایگاه ثابت نداریم اما پایگاه امدادی به صورت موقت برای ایام نوروز ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز