خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین:

پیگیر اتهام واهی رئیس سابق اتاق بازرگانی قزوین در دستگاه قضا هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۱۴

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین در پاسخ به اهانت‌های رئیس سابق اتاق بازرگانی قزوین گفت: از جانب عدالت و اخلاق از کارکنان و مدیران خدوم شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، صادر کنندگان، تولیدکنندگان واقعی استان دفاع کرده و نسبت به پیگیری قضایی اتهامات واهی و اهانت‌ها اقدام می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی عبدیان خطاب به فعالین اقتصادی استان گفت: مراتب عذرخواهی خود را از سخنان نسنجیده‌ای که در روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ از تریبون اتاق بازرگانی قزوین خود را اعلام می کنم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین عنوان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که کمترین میزان صادرات استان را محصولات کشاورزی استان پوشش می‌دهد و بیشترین میزان صادرات استان از محل تولیدات صنایع فولادی، هیدروکربنی، پلیمری، شوینده و صنایع تبدیلی ایست، اینکه شخصی از تریبون رسمی اتاق ناآگاهانه ضمن کم اهمیت جلوه دادن تولید و صادرات به کشورهای همجوار سعی در تشویش اذهان عمومی دارد هرگز از ارزش واقعی شما تلاشگران توسعه صادرات استان و کشور نخواهد کاست.

وی ادامه داد: متاسفانه در دوره گذشته تمام تمرکز سکاندار هدایت اتاق بر تنظیم روابط با ۳ کشوری بوده است که کمترین و گاهی هیچ مراوده اقتصادی و تجاری با آن کشورها نداشته‌ایم و برعکس غالب صادرات و ارز آوری استان به مبادله کالا به کشورهای دوست و همسایه عراق (حدود ۵۰ درصد)، امارات و افغانستان بوده که این مهم باعث بالا رفتن میزان تولیدات صنعتی استان و به تبع آن میزان اشتغال‌زایی و کاهش میزان جرایم و بزه کاری‌های اجتماعی شده است.

این فعال اقتصادی استان قزوین تصریح کرد: اینکه شخصی ناآگاه عمداً یا سهواً از خلاء قانونی پایان دوره هیأت نمایندگان اتاق سوء استفاده کرده و یکی از ۵ شهرک صنعتی مدرن و بزرگ کشور (شهرک صنعتی کاسپین) را با تمسخر و استهزاء بی اهمیت بر می‌شمارد نشان از درک ناصحیح وی از توسعه و تولید است.

اتاق بازرگانی مدعی العموم نیست

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی مدعی العموم نیست که بتواند به تمام موضوعات استان ورود کند بلکه وظیفه اتاق حسن نظارت بر اجرای صحیح قوانین مرتبط با بخش خصوصی بر فعالین دلسوز این بخش است و نیز تسهیلگر امور تولید و تجارت در بخش‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است و وقتی درک صحیحی از جایگاه خود نداشته باشیم هرگز نمی‌توانیم وظایف قانونی خود را به عمل آوریم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین ادامه داد: برادران و خواهران ارجمندم، بر من وظیفه است بعنوان عضو کوچک هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان که نمایندگی شما فعالین اقتصادی را در صیانت از حقوق بخش خصوصی در آن شرکت دارا هستم در پاسخ به اهانت‌ها و هتک حرمت‌هایی که به کارکنان و مدیران خدوم این شرکت گردیده است اولا از جانب عدالت و انصاف و ثانیاً از جانب اخلاق دفاع کرده و نسبت به پیگیری قضایی اتهامات واهی که وارد کرده‌اند اقدام کنم.

 

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز