خبرگزاری کار ایران

عقد تفاهم‌نامه همکاری بین سه واحد تولیدی قزوین با شرکت‌های کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۳۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: سه واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان با هدف همکاری در زمینه استفاده از دانش فنی و انتفال فناوری با شرکت های کره جنوبی تفاهم نامه امضاء کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ، "حمیدرضا خانپور" در حاشیه برگزاری چهارمین نشست به هم رسانی فناوری محور بنگاههای کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی افزود: این تفاهم‌نامه‌ها در حاشیه سفر هیاتی از صاحبان صنایع کوچک کره جنوبی به کشورمان شب گذشته در تهران منعقد شدند.

این مسئول همچنین گفت: تفاهم نامه های یاد شده بین شرکت های آذرین البرز تولید کننده قطعات خودرو، اطلس تجارت آینده تولید کننده لباس نظامی،پوشاک،کوله پشتی و تجیهزات کوهنوردی و پی کار آزما تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی با همتایان کره ای خود منعقد شده است.

وی اظهار کرد: همکاری شرکت های داخلی با همتایان کره ای خود در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و سازمان متناظر در کره جنوبی برقرار شده است.

در حال حاضر یک واحد تولیدی با مشارکت سرمایه گذاران کره جنوبی در شهرک های صنعتی قزوین مستقر است و به فعالیت می پردازد.

سه هزار و 200 واحد تولیدی کوچک و متوسط دراستان قزوین مشغول به فعالیت هستند که 800 واحد آنها در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز