خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبر داد؛

پیش‌بینی ثبت ۵۰۰ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۷۳

فرمانده انتظامی لرستان از پیش‌بینی ثبت ۵۰۰ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی الهی روز سه شنبه - بیست و سه اسفند - در رزمایش نوروزی استان لرستان با بیان اینکه این رزمایش در روزهای پایانی سال به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی و ایمنی جان آنان از خطرات احتمالی در جاده‌ها برگزار شد، اظهار داشت: 38 درصد تردد جاده‌ای لرستان در ایام نوروز سال گذشته افزایش یافت و بیش از 440 هزار نیز تردد روزانه نیز در سطح محورهای این استان ثبت شد.

وی با اشاره به افزایش ترددها در روزهای پایانی اسفندماه افزود: پیش‌بینی ما این است که تردد در جاده‌های لرستان امسال افزایش یابد و به ثبت 500 هزار تردد در سطح محورهای این استان برسد.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: کاهش تلفات جاده‌ای 10 هزار نفری در یک سال با مجموعه اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروهای راهور و پلیس نشانه‌ای از تلاش‌های این ارگان‌ها برای حفاظت از جان  شهروندان در جاده‌ها است.

 الهی با بیان اینکه گاهی تصادف‌های منجر به فوت‌های چهار نفر و یا پنج نفر از اعضای یک خانواده کام ما را در ایام نوروز تلخ می‌کند، گفت: ما آسایش و آرامش خود را فدای سلامتی مردم در محورهای مواصلاتی کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز