خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کدینگ کارت سوخت سیستان و بلوچستان در ایام نوروز برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۳۰

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: کدینگ کارت های سوخت در ایام نوروز برای تمامی گردشگری و مسافران برطرف خواهد شد و مسافران با مسئله کدینگ کارت سوخت مواجه نخواهند شد.

علیرضا جلال زایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: استاندار سیستان و بلوچستان در آخرین جلسه ستاد خدمات سفر تاکید کردند که گردشگران نوروزی نباید مشکل تامین سوخت داشته باشند، این ذهنیت را در میان گردشگران ترویج می کنیم که مسئله ای تحت عنوان کدینگ کارت های سوخت نمی تواند مانعی برای سفر آن ها به سیستان و بلوچستان باشد.

وی افزود: شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان تعداد زیادی کارت سوخت آزاد در جایگاه های سوخت تعبیه می کند که اگر خودروی گردشگران نوروزی با مشکل تامین سوخت مواجه شد، این کارت در اختیار آن ها قرار گیرد.

وی بیان کرد: طبق دستور استاندار، در ایام نوروز جایگاه های سیار سوخت در سطح استان مستقر می شوند تا به خودروهای در راه مانده، خدمات رسانی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: تمام ظرفیت ها را به کار گرفتیم تا گردشگران نوروز متفاوتی را نسبت به سال های گذشته تجربه کنند.

وی گفت: با شعار نوروزی متفاوت تر، امسال با بهاری در بهار به استقبال نوروز خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز