خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

لزوم آمادگی هر چه بیشتر برای میزبانی مهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۸۴۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر برای میزبانی مهمانان نوروزی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در نشست ستاد خدمات سفر و شورای راهبری ترافیک استان بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر برای میزبانی مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: متولی نظافت، فضاسازی و مبلمان شهری، شهرداری‌ها هستند و ورودی و خروجی شهرها نیز با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ساماندهی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی از ورودی‌ها و اماکن رفاهی-خدماتی بین راهی استان، اقدامات صورت گرفته کافی نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه نظافت فضای شهری در خرم‌آباد آغاز شده است تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه لرستان متولی اماکن اقامتی هستند بنابراین باید از لحاظ امکانات، تجهیزات و مباحث فرهنگی آمادگی لازم را داشته باشند.

دالوند گفت: همزمان بودن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای پرداختن به مباحث فرهنگی است که اماکن گردشگری رفاهی- خدماتی و پرتردد استان باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: برای کنترل راه و ترافیک جاده‌ای استان نیز، پلیس راهور با همکاری راهداری نظارت بیشتری در رعایت مسائل ایمنی توسط رانندگان داشته باشد تا سوانح و تصادفات جاده‌ای به حداقل برسد.

وی از تشکیل تیم نظارتی دانشگاه علوم‌پزشکی و سازمان صمت خبر داد و افزود: این تیم ها باید به منظور ارائه خدمات و رعایت بهداشت، مراکز اقامتی، خدماتی و رستوران‌ها را کنترل و نظارت کنند و شهرداری های نیز تدابیر لازم را جهت جلوگیری از روزه‌خواری در اماکن عمومی پیش‌بینی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز